Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.

Zapoznaj się z polityką prywatności. 

Akceptuję
Złóż zamówienie

- przez stronę naszego sklepu.

Opłać zamówienie.

- lub zamów za pobraniem ( do 149,99 zł ).

Przystępujemy do produkcji zamówienia.

Niezwłocznie lub po zaksięgowaniu wpłaty.

Czas potrzebny na wyprodukowanie towaru podany jest na stronie produktu.

W zależności od ilości zamówień w danym czasie.

Sprawdzamy towar drobiazgową kontrolą jakości

Jesteśmy w tym całkiem dobrzy :)

Pakujemy i przekazujemy paczkę do wysyłki.

- lub czekamy na Ciebie w naszym biurze.

Paczka trafia do Ciebie pod wskazany adres.

Dziękujemy za zakupy i zapraszamy ponownie.

Każde zamówienie produkowane jest przez nas indywidualnie. Czas potrzebny na wyprodukowanie towaru podany jest na stronie produktu, a liczony jest:

  • w przypadku wyboru płatności przelewem online, tradycyjnym przelewem bankowym lub kartą płatniczą – od dnia zaksięgowania wpłaty.
  • w przypadku wyboru płatności przy odbiorze – od dnia złożenia zamówienia.

Do czasu produkcji, należy doliczyć czas dostawy.

  • w przypadku wyboru kuriera, dostawa w następnym dniu roboczym.
  • w przypadku wyboru paczkomatów Inpost, dostawa do dwóch dni roboczych.

Na płatność czekamy przez 3 dni kalendarzowe od dnia złożenia zamówienia. 

Nie nie szkodzi, po 2 dniach od złożenia zamówienia przypomnimy o jego opłaceniu i wyznaczymy nowy termin. W razie bezskutecznego, upływu tego terminu będziemy uprawnieni do odstąpienia od umowy i anulowania zamówienia. O anulowaniu zamówienia poinformujemy mailowo.

Najszybciej otrzymasz paczkę jeżeli opłata będzie dokonana za pomocą szybkich przelewów PayU, BILK, Google Pay, kartą kredytową lub za pobraniem (do 149,99 zł), a jako dostawcę wybierzesz kuriera. My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie wyszło od nas jak najszybciej.

Tak, pod warunkiem, że nie wysłaliśmy paczki, wystarczy napisać do nas maila na adres dobrysklepik24@gmail.com

Bezpośrednia zmiana zamówienia nie jest możliwa. Można anulować swoje stare zamówienie i złożyć nowe.

W takim przypadku należy nas jak najszybciej powiadomić o tym pisząc na adres dobrysklepik24@gmail.com

Zamówienia można składać tylko i wyłącznie, przez stronę naszego sklepu.