- przez stronę naszego sklepu.
- lub zamów za pobraniem ( do 149,99 zł ).
Niezwłocznie lub po zaksięgowaniu wpłaty.
W zależności od ilości zamówień w danym czasie.
Jesteśmy w tym całkiem dobrzy :)
- lub czekamy na Ciebie w naszym biurze.
Dziękujemy za zakupy i zapraszamy ponownie.
Każde zamówienie produkowane jest przez nas indywidualnie. Czas potrzebny na wyprodukowanie towaru podany jest na stronie produktu, a liczony jest:
- w przypadku wyboru płatności przelewem online, tradycyjnym przelewem bankowym lub kartą płatniczą – od dnia zaksięgowania wpłaty.
- w przypadku wyboru płatności przy odbiorze – od dnia złożenia zamówienia.
Do czasu produkcji, należy doliczyć czas dostawy.
- w przypadku wyboru kuriera, dostawa w następnym dniu roboczym.
- w przypadku wyboru paczkomatów Inpost, dostawa do dwóch dni roboczych.
Na płatność czekamy przez 3 dni kalendarzowe od dnia złożenia zamówienia.
Nie nie szkodzi, po 2 dniach od złożenia zamówienia przypomnimy o jego opłaceniu i wyznaczymy nowy termin. W razie bezskutecznego, upływu tego terminu będziemy uprawnieni do odstąpienia od umowy i anulowania zamówienia. O anulowaniu zamówienia poinformujemy mailowo.
Najszybciej otrzymasz paczkę jeżeli opłata będzie dokonana za pomocą szybkich przelewów PayU, BILK, Google Pay, kartą kredytową lub za pobraniem (do 149,99 zł), a jako dostawcę wybierzesz kuriera. My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie wyszło od nas jak najszybciej.
Tak, pod warunkiem, że nie wysłaliśmy paczki, wystarczy napisać do nas maila na adres dobrysklepik24@gmail.com
Bezpośrednia zmiana zamówienia nie jest możliwa. Można anulować swoje stare zamówienie i złożyć nowe.
W takim przypadku należy nas jak najszybciej powiadomić o tym pisząc na adres dobrysklepik24@gmail.com
Zamówienia można składać tylko i wyłącznie, przez stronę naszego sklepu.