Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.

Zapoznaj się z polityką prywatności. 

Akceptuję
Jestem konsumentem i chcę zwrócić towar.

Nie ma problemu - pod warunkiem, że towar nie był spersonalizowany.

Poinformuj nas o chęci odstąpienia.

W ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili otrzymania zamówienia.

Jak mogę poinformować o chęci odstąpienia ?

Pisząc maila lub zwykły list lub wypełniając formularz w panelu Klienta-> Zamówienia-> Szczegóły.

Gdzie znajdę wzór takiego oświadczenia ?

Wzór zamieszczony jest w punkcie 11 naszego regulaminu.

Odeślij nam towar.

W ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

Zwracamy Ci należność.

Niezwłocznie ( nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu ).

Czy możecie się wstrzymać ze zwrotem należności ?

Tak, możemy się wstrzymać do momentu otrzymania dowodu odesłania towaru lub otrzymania tego towaru z powrotem (zależy, co nastąpi szybciej).

Konsument to osoba prywatna - niekupująca jako przedsiębiorca. 

Treści znajdujące się w tej zakładce, odnoszące się do konsumenta, dotyczą również osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność, gdy zakup nie ma dla niej charakteru zawodowego.

Regulaminu postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Usługobiorcy lub Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Niestety, nie ma takiej możliwości.

Jest to rzecz, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą, zdjęciem itd.).

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (zapakowania, wysyłki itp.) do nas. 

W przypadku gdy korzystasz ( jako Konsument ) z ustawowego prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, zwracamy Ci kwotę zamówienia, a więc cenę towaru wraz z kosztami dostawy do Ciebie. Pamiętaj, że nie zwracamy "nadwyżki" wynikłej z tego, że wybrałeś sposób dostawy droższy niż najtańszy oferowany w naszym sklepie internetowym. Przykładowo przesyłka paczkomatowa kosztowała 13,99 zł, a kurierska - 23,99 zł, jeśli wybrałeś dostawę kurierem za 23,99 zł, to zwracamy 13,99 zł - ponieważ jest to najtańszy sposób dostawy w naszym sklepie.

Opłata za wysyłkę towaru jest stała, tzn. niezależna jest od ilości zamówionego towaru, dlatego zwrot taki nie przysługuje konsumentowi, jeśli rezygnuje on tylko z części zamówienia.

Reklamacje lub zwroty należy wysyłać na adres: Dobry Sklepik Anna Ogrodnik ul. Pawia 3, 18-400 Łomża. Na Twoje uwagi czekamy również pod adresem dobrysklepik24@gmail.com

Na zakupione towary udzielana jest rękojmia obejmująca wady ukryte (2 lata) oraz pomyłki w realizacji zamówienia (m.in. błędny wzór, rozmiar, kolor koszulki).

W przypadku gdy chcesz skorzystać z tytułu rękojmi z powodu wady produktu - my ponosimy wszelkie koszty reklamacji, w tym jej rozpatrzenia i przesłania towaru do nas.

Należność zwracamy tym samym sposobem, jakim wpłynęła do nas. W przypadku płatności pobraniowej płatność następuje co do zasady w formie gotówkowej (chyba że kurier posiadałby terminal i płatność odbyłaby się za pomocą karty) - co oznacza, że również w formie gotówkowej następuje zwrot. Wymaga to użycia przekazu pocztowego.

Poniżej zamieszczamy również fragment regulaminu sklepu mówiącego o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur.
  • Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  • Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 
  • Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
  • Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).